KELAS TAEKWONDO PERTAMA

Assalamualaikum, Salam Sejahtera dan Salam Hormat.

Hari ini, mengikut takwim sekolah, pembelajaran sesi taekwondo di sekolah dijalankan buat kali pertama.

Alhamdulillah, penyertaan sulung ini menyaksikan keterlibatan murid adalah sebanyak 50 orang. Angka ini menunjukkan hampir 1/3 angka keseluruhan murid sekolah yang menyertainya. Tahniah dan syabas diucapkan kepada warga SERI Taiping khususnya Jabatan Kokurikulum yang bertungkus-lumus mengusahakan yang terbaik demi meningkatkan pencapaian murid - murid ini dalam bidang pertahanan diri ini.

Warga sekolah yang budiman, taekwondo yang julung-julung kalinya diadakan ini dibuka seluas-luasnya kepada murid tahun 1 hingga tahun 6. Hal ini telah dirunding setelah beberapa tahun mengambil kira tempat latihan, kos dan para peserta yang mengambil bahagian. 

Alhamdulillah, target sekolah bagi memperoleh serta menambah beberapa cabang sukan & kokurikulum lagi dapat direalisasikan, serta mendatangkan hasil. Ibu bapa serta waris juga memberi 100% kepercayaan sepenuhnya kepada pihak sekolah serta pihak jurulatih yang terlibat.









Tak lupa kepada para guru yang sama-sama menyokong serta meneruskan legasi kepimpinan PK Kokurikulum yang mengemudi bahtera pentadbiran kokurikulum sekolah yang dinaungi dan dipayungi oleh Tuan Haji Abdul Hamid bin Ali selaku Guru Besar. Terima kasih yang tidak terhingga.

"Kokurikulum Aktifkan Modal Insan"

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

LAWATAN SAMBIL BELAJAR KE KL DAN PUTRAJAYA

SELAMAT TINGGAL SERI AL UMMAH TAIPING

HARI BERTEMU WARIS PERTENGAHAN TAHUN