MAJLIS IHTIFAL - ANUGERAH KECEMERLANGAN 2016

Assalamualaikum WBT dan Salam Bahagia.

Alhamdulillah, berkat usaha murni, kerjasama dan satu - padu guru-guru SERI Taiping, Majlis Ihtifal 2016 berjaya juga dilaksanakan mengikut jadual ditetapkan.

Majlis Ihtifal kali ini menyaksikan 55 orang penerima anugerah pada tahun ini meliputi kecemerlangan akademik, KAFA, ABIM, Kehadiran Penuh, Sahsiah, Kelas Terbersih dan Kecemerlangan Keseluruhan Kokurikulum.

Penerima-penerima anugerah ini terdiri daripada murid tahun 1 hingga tahun 6  yang berpotensi mendapat keputusan cemerlang pada masa akan datang. Murid-murid ini diberi pengiktirafan melalui aspek akademik, agama, keterampilan, identiti, kematangan moral, sahsiah, Sukan dan Kokurikulum dan tak lupa aspek sosial.

Majlis kali ini dirasmikan oleh Tuan Haji Nasir  bin Kamaruddin, Pengerusi YTP Negeri Perak merangkap Setiausaha WADAH Malaysia. Majlis dimulakan tepat jam 8.15 pagi dan berakhir pada jam 11.15 pagi. Tahniah diucapkan kepada para penerima anugerah.






























































Mewakili sekolah, saya juga dengan rendah diri mengucapkan setinggi-tinggi terima kasih dan penghargaan kepada Badan Kebajikan & Keluarga ABIM (BAKA), Badan Guru dan Staf (BAGUS), Lembaga Pengawas dan Disiplin (LPDD) dan semua yang terlibat sama ada secara langsung mahupun tidak. Terima kasih yang tidak terhingga.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

LAWATAN SAMBIL BELAJAR KE KL DAN PUTRAJAYA

SELAMAT TINGGAL SERI AL UMMAH TAIPING

HARI BERTEMU WARIS PERTENGAHAN TAHUN