LARIAN KOPERASI PERAK KE-6 / 2019

Assalamualaikum WBT.

Syukur alhamdulillah. Berlimpah rahmah dan berkah, Larian Koperasi Perak berjaya dilaksanakan oleh Suruhanjaya Koperasi Perak dengan kerjasama Unit Sukan PPD Taiping dan Sekretariat Olahraga LMS.



Kali ini, SERI TAIPING berupaya menghantar 37 orang murid mewakili sekolah. Seawal dari 7.00 pagi lagi, murid-murid begitu bersemangat untuk berlari.

Ibubapa juga banyak memberi sokongan moral yang positif kepada pihak sekolah dalam usaha membina keperibadian yang unggul dan berjiwa besar. 
























Larian Koperasi ini berupaya menjadikan murid seorang yang berani menyahut cabaran serta meyakinkan para ibubapa agar anak-anak mereka terus gemilang dalam acara berbentuk kesukanan dan sosial. 

Di kesempatan ini, saya ingin berterima kasih kepada guru pengiring, Puan Nurul Akma bt Razak atas sumbangan tenaga dan masa bagi memimpin anak-anak SERI TAIPING sepanjang program berlangsung.

Dalam pada itu, SERI TAIPING berjaya memungut 1 pingat tempat ke-39 yang disandang oleh Muhammad Anas bin Muhd Ikhwan, pelajar tahun 4. Tahniah diucapkan.

"KOKURIKULUM AKTIFKAN MODAL INSAN"

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

LAWATAN SAMBIL BELAJAR KE KL DAN PUTRAJAYA

SELAMAT TINGGAL SERI AL UMMAH TAIPING

SAMBUTAN HARI RAYA AIDILFITRI PERINGKAT SEKOLAH