MAJLIS IHTIFAL & PENYAMPAIAN HADIAH 2019

Assalamualaikum WBT.

Alhamdulilah. Syukur ke hadrat Illahi kerana perkenan dan limpah kurnia-Nya hari ini, Majlis Ihtifal dan Penyampaian Hadiah 2019 telah berjaya dilaksana mengikut atur acara yang direncana.

Lafaz terima kasih juga diucapkan kepada semua guru serta BAKA yang terlibat dalam menjayakan majlis seumpama ini. Dalam kelangsungan kami bersusah payah, ibu bapa sebagai pendokong dan tulang belakang telah berjaya memberi komitmen yang cemerlang.

Majlis ini diadakan bagi menutup tirai sesi PdP 2019 secara rasmi. Seperti kebiasaannya, majlis ini adalah majlis rasmi yang ditunggu-tunggu oleh semua ibu bapa dan murid. Majlis yang memberi penghargaan kepada murid dan guru ini seharusnya terus dikekalkan agar ia menjadi satu galakan dan potensi kepada murid-murid lain. 



















Majlis bermula jam 9:00 pagi dan berakhir pada jam 11:00 pagi. Majlis kali ini dirasmikan oleh Tuan Haji Mohd. Nasir bin Kamarudin, Pengerusi WADAH Negeri Perak. Turut bersama, Tuan Haji Mohd. Nizam b. Zainal Abidin selaku Pengerusi Lembaga Pengurusan Sekolah (LPS) SERI TAIPING, dan Encik Mohamad Ikhwan bin Abdullah, YDP BAKA SERI Taiping. 

Tahniah kepada semua yang terlibat, tahniah juga kepada para penerima hadiah dan yang terlibat secara langsung.

'KOKURIKULUM AKTIFKAN MODAL INSAN'

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

LAWATAN SAMBIL BELAJAR KE KL DAN PUTRAJAYA

SELAMAT TINGGAL SERI AL UMMAH TAIPING

SAMBUTAN HARI RAYA AIDILFITRI PERINGKAT SEKOLAH