JAMUAN PERDANA KELAS AKHIR TAHUN 2019

Assalamu'alaikum WBT, Salam Sejahtera.

Pertamanya, marilah kita sama-sama mengucapkan syukur ke hadrat Allah SWT kerana sesi PdP 2019 akan melabuhkan tirainya 2 hari lagi.










Pembelajaran dan Pengajaran bagi sesi 2019 kali ini penuh dengan suka-duka, cabaran, keluh-kisah, nostalgia dan rekod-rekod baharu. Alhamdulillah, segala kejayaan sekolah bagi sesi 2019 telah disimpan di sini sebagai tatapan generasi yang akan datang. Sesungguhnya, jika tiada komitmen daripada semua guru serta kerjasama yang utuh daripada semua ibu bapa, keberkesanan dan kemenjadian itu tiada lagi bermakna dan tidak mungkin terjadi pun.

Jamuan inilah yang menjadi 'pengakhiran cerita' bagi tiap-tiap kelas. Pelbagai reaksi dari raut wajah muka mereka dapat dilihat hari ini. Manakan tidak, hari inilah hari yang mungkin dinanti, dirai, dan dihargai oleh semua murid dan guru-guru kelas. 

Jamuan akhir tahun juga bukan sahaja mengeratkan silaturahim, malah dapat mewujudkan suasana yang harmoni dalam kalangan murid dan guru, malah guru dengan guru. Inilah objektif utama yang dimahukan.

Tahniah kepada semua guru.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

LAWATAN SAMBIL BELAJAR KE KL DAN PUTRAJAYA

SELAMAT TINGGAL SERI AL UMMAH TAIPING

HARI BERTEMU WARIS PERTENGAHAN TAHUN